2012年4月1日星期日

SMJK HENG EE 1B exam delayed


HAPPY APRIL FOOL!!!

hahahahaaa~~~~ well, hope u all enjoy ur day (n also this lame jokes)
i'm jz trying to make some fun bcs i didnt fool anyone today.(._.) relax~~~ cooldown~~~
dont get angry wit me...~
actually i plan to make a new webside to fool u all, but i'm lazy~ 

我不知道这种玩笑对于你们有没有效果,但我还是想姑且一试。
我知道我骗人的技术很差,本来想弄一个新的网页骗你们的,但我实在懒惰。X)
突发奇想,别太在意啦~~~ 

再次我‘住院’(祝愿)大家,

愚人节快乐!!!

没有评论: